De Langhenkel Groep zoekt voor een relatie in de Provincie Overijssel een Regisseur Vastgoed en Duurzaamheid voor de periode van juli tot juli 2018 (optie tot verlenging). De opdracht is voor 36 uur per week.

Opdracht

Voor de eenheid Realisatie en Beheer zijn we op zoek naar een Regisseur Vastgoed en Duurzaamheid. Het gaat om een nieuwe functie die ontstaat door het bundelen van de taken op het gebied van vastgoed en duurzaamheid. Op dit moment is het niet mogelijk om de functie binnen de bestaande formatie in te vullen. Daarom kiezen we vooralsnog voor een tijdelijke oplossing in de vorm van inhuur.

De Regisseur Vastgoed en Duurzaamheid is verantwoordelijk voor de realisatie van de doelstellingen die verband houden met (maatschappelijk) vastgoed en energietransitie. Hij/zij zorgt voor de inrichting, de verbetering en de bewaking van de processen die hiermee verband houden. Hij/zij is verantwoordelijk voor de vertaling van de bestuurlijke ambities in concrete doelstellingen en uitvoeringsplannen. Hij/zij bewaakt de integrale afstemming van de activiteiten, is eerste aanspreekpunt van het bestuur en legt verantwoording af aan het concernmanagement en treedt op als opdrachtgever van projecten.

Taken

  • Inhoudelijk aansturen van de medewerkers die zich bezig houden met (maatschappelijk) vastgoed en duurzaamheid.
  • Initiëren en definiëren van reguliere werkzaamheden op het gebied van beheer, onderhoud en exploitatie van vastgoed.
  • Initiëren en definiëren van projecten op het gebied van vastgoed en duurzaamheid. In sommige gevallen wordt de projectleiding belegd bij de gemeente; in andere gevallen bij derden.
  • Participeren bij initiatieven uit de samenleving.
  • Bewaken van de voortgang (geld, risico’s, organisatie, tijd, informatie en kwaliteit) van deze processen.
  • Opzetten en onderhouden van lokale en regionale netwerken.
  • Adviseren van het bestuur.

Kandidaat-omschrijving

Wij zoeken een collega die:

  • Kan verbinden: een proactieve rol spelen richting medewerkers, management, bestuur en externe stakeholders.
  • Kan vernieuwen: in nauwe samenwerking met collega’s werken aan het thema ‘van buiten naar binnen werken’.
  • Passie heeft: deskundigheid en liefde voor het vak uitdragen richting het netwerk en eigen organisatie.
  • Besluitvaardig is en beschikt over overtuigingskracht.
  • Minimaal beschikt over een Hbo diploma.
  • aantoonbaar minimaal 6 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 12 jaar in een leidinggevende/coördinerende rol bij of voor overheidsinstantie.
  • aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 12 jaar op het gebied van vastgoed en/of energietransitie.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd in bovenstaande vacature en voldoe je aan het functieprofiel? Mail dan uiterlijk vóór 6 juni 2017 jouw motivatie die aansluit op het profiel, de competenties en het cv, inclusief 2 referenties aan lrosenberg@langhenkel.nl. Uiteraard kun je ons ook bellen op 038 – 467 72 00 en vragen naar Anne-Claire Obdam of Loes Rosenberg.

Delen!